CENNIK ZAJĘĆ GRAFIK ZAJĘĆ


„Zabawy z tańcem i dźwiękiem” (Edyta Poręba)

poniedziałki

16.00-16.45 (2-3 lata)
16.55-17.40 (3-4 lata)

„Od grzechotki do orkiestry” (Edyta Poręba)

17.45-18.30 (do 2 lat)
18.40-19.25 – ew. dodatkowa grupa

 

„Plastusiowe zabawy” (Barbara Dec)

wtorki
16.00-16.30 (do 2 lat)
16.45-17.30 (3-4 lata)

Plastyczne kreatywne (Barbara Dec)

wtorki, 17.45-19.00 (6-8 lat)

środy
16.15-17.30 (5-7 lat)
17.40-19.10 (8-12 lat)

Zabawy ze sztuką (Olga Mosur, Cecylia Bielecka-Karasińska)

poniedziałki, 17.00-18.30 – grupa starsza
czwartki, 15.30-17.00 – grupa młodsza

 

Taniec nowoczesny (Bartek Kocot)

środy

15.30-16.30    dzieci do 8 lat
16.30-17.30        dzieci 8-11 lat
17.30-18.30        dzieci od 12 lat

 

Zajęcia wokalno-aktorskie (Anna Dijuk)

wtorki , 15.45-17.45
czwartki
, 17.00-20.00

 

Kółko gier wszelakich (Marcin Ropka)

wtorki, 17.00-20.00 (grupa młodsza)
czwartki
, 17.00-20.00 (grupa starsza)

TAI-CHI  (Roman Klimecki)

środy, 19.00-20.30

 

Robótki ręczne (Bożena Kowalska)

środy, 17.00-19.00

 

Zespół Tańców Świata ZDROJANIE (Monika Dudek)

wtorki, 18.00-21.00

 

SALSA SOLO (Anna Mazankiewicz)

czwartki, 16.30-17.30 

 

Taniec Towarzyski (Magdalena Czechowska)

piątki, 18.00-19.30 i 19.30-21.00

****

 

Szczegółowe informacje o wszystkich zajęciach pod nr telefonu tel. 12/ 282 14 65 lub 602 726 353 (do godz. 16.00).

Karnety miesięczne, płatne zawsze do 7-go dnia każdego miesiąca! 

Płatności: w sekretariacie CKiS, codziennie od 8.30 do 16.00 lub przelewem na konto: 
BOŚ S.A. 51 1540 1115 2014 6080 4800 0001.

Uprzejmie prosimy o podanie w przelewie: imienia i nazwiska dziecka, nazwy zajęć, miesiąca rozpoczęcia zajęć.

 

Kasa i Dział administracji czynne
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00

Każda pierwsza środa miesiąca w godz. 8.00 – 19.00

W czasie zajęć możesz:

– mądrze, a równocześnie radośnie i zabawnie spędzić czas ze swoim dzieckiem,

– wspomóc wszechstronny rozwój dziecka – badania naukowe dowodzą, że jak najwcześniejsze kontakty dziecka z różnymi gatunkami muzyki ułatwiają późniejszą naukę, zwłaszcza języków obcych i matematyki,

– pomóc dziecku w radzeniu sobie z emocjami, uczyć je umiejętności wyciszenia i relaksacji,

– dać szansę swojemu dziecku na kontakt… z innymi maluchami i możliwość obserwowania i wspomagania dziecka w nabywaniu kompetencji społecznych (edukacja przedprzedszkolna),

– stosunkowo wcześnie zdiagnozować zdolności muzyczno – ruchowe dziecka.

W czasie zajęć możesz:

– wspomóc wszechstronny rozwój dziecka – badania naukowe dowodzą, że jak najwcześniejsze kontakty dziecka z różnymi gatunkami muzyki ułatwiają późniejszą naukę, zwłaszcza języków obcych i matematyki,

– pomóc dziecku w radzeniu sobie z emocjami, uczyć je umiejętności wyciszenia i relaksacji,

– dać szansę swojemu dziecku na kontakt… z innymi maluchami i możliwość obserwowania i wspomagania dziecka w nabywaniu kompetencji społecznych (edukacja przedprzedszkolna),

– stosunkowo wcześnie zdiagnozować zdolności muzyczno – ruchowe dziecka.

Te zajęcia to przede wszystkim doskonała zabawa dla dziecka, które nie traktuje tego co robi jako ćwiczenia, tylko cieszy się z wszystkiego co uda mu się stworzyć samodzielnie lub przy pomocy rodziców.

Składową zajęć są między innymi zabawy plastyczne, zabawy fundamentalne, własne obserwacje i praktyki prowadzącej. Opierają się szczególnie na tworzeniu poprzez malowanie, szczególnie malowanie paluszkami, całymi dłońmi, stópkami…. To świetne ćwiczenia manualne, rozwijające koordynację ruchową i półkule mózgowe, szczególnie polecane dla dzieci z tendencją do dysgrafii. Łączenie różnych materiałów, czyli kolaż (rozwój wyobraźni, postrzeganie przestrzenne), lepienie z mas plastycznych (masa solna barwiona) doskonale rozwijają manualnie, a to wszystko przełoży się w przyszłości np. na zdolność ładnego pisania.

Zajęcia przeprowadzane są w obecności i przy pomocy rodziców, z racji wieku małych artystów, co ma ogromne znaczenie dla poczucia bezpieczeństwa maluszków. Takie wspólne uczestnictwo rozwija zarówno małych artystów jak i ich rodziców, daje dodatkowe narzędzia i inspiracje opiekunom do przeprowadzania zabaw plastycznych w domu.

Podpowiadamy rodzicom jak można wpływać na rozwój ich pociech poprzez różnorodne zabawy plastyczne, jak wykorzystywać „zwykłe” materiały obecne w każdym domu do tych zabaw, jak wykonywać nietoksyczne farby do malowania rączkami, jak zrobić barwione masy plastyczne, jak wreszcie przekształcać przedmioty codziennego użytku w lalki, zabawki i na koniec jak kreatywnie bawić się z własnym dzieckiem aby rosło szczęśliwe i miało duży potencjał twórczy.